Witaminy a menopauza

Witaminy a menopauza

Witaminy, które pomagają na dolegliwości menopauzy:

WITAMINA A (retinol i i karoten). Jej źródłem są marchew, szpinak, rzepa, morele, surowa wątroba, odmiana melona – kantalup, pochrzyn chiński (inaczej chiński ziemniak). Pomaga przy dolegliwościach: obfite miesiączki, zmiany w obrębie szyjki macicy, mięśniaki macicy, cysty i rak piersi, rogowacenie białe i inne zmiany skórne.drivelan preț

KWAS FOLIOWY (witamina B complex). Jego źródłem są zielone liściaste warzywa, orzechy, groch, fasola, wątroba, nerki. Pomaga przy dolegliwościach: zmiany w obrębie szyjki macicy, rak szyjki, zrzeszotnienie kości, cukrzyca.probleme d impuissance

WITAMINA B3 (niacyna). Jej źródłem jest mięso i drób, ryby, ziarna warzyw strączkowych, pszenica gruboziarnista, otręby. Pomaga przy dolegliwościach: podwyższony poziom tłuszczu we krwi i niski poziom glukozy we krwi.titan gel comentarii

WITAMINA B6 (pirydoksyna). Jej źródłem jest mięso i drób, ryby, banany, pełnoziarniste płatki zbożowe, produkty mleczne. Pomaga przy dolegliwościach: niedobór w wyniku stosowania HTZ, zmiany w obrębie szyjki macicy, rak szyjki, cukrzyca.kako

WITAMINA B12 (cyjanokobalamina). Jej źródłem są ryby, drób, mleko, produkty sojowe wzbogacone i witaminę B12. Pomagają przy dolegliwościach: niepokój, depresja, zmienność nastroju, zmęczenie.drivelan effet

WITAMINA C (kwas askorbinowy). Jej źródłem są owoce cytrusowe, truskawki, brokuły, papryka zielona. Pomagają przy dolegliwościach: obfite miesiączki, zmiany w obrębie szyjki macicy, rak szajki, ostuda.varicofix gel forum

WITAMINA D (kalcyferol). Jej źródłem jest światło słoneczne, ryby, płatki i chleb z dodatkiem witamin, margaryna witaminizowana. Pomaga przy dolegliwościach: słabe wchłanianie wapnia prowadzące do zwiększonego ryzyka wystąpienia zrzeszotnienia kości.hair megaspray αξιολογήσεις

WITAMINA E (tokoferol). Jej źródłem są oleje roślinne, zielone liściaste warzywa, płatki zbożowe, suszona fasola, pełne ziarna, chleb. Pomaga przy dolegliwościach: uderzenia gorąca, niepokój, dolegliwości w obrębie pochwy (suchość ), niedoczynność tarczycy, ostuda i inne zmiany skórne, miażdżyca, zapalenie stawów, gruczolako – włókniak sutka.white express system cena

Przy odpowiednio dobranych witaminach ciało, sprawność umysłowa i ogólna kondycja nadal może być przedmiotem dumy kobiety:

1.Witamina A jest ważna dla skóry, oczu i błon śluzowych. Jej niedobór może powodować kurzą ślepotę, zwiększoną podatność na infekcje i łuskowatą skórę. Niski poziom witaminy A jest jedną z przyczyn obfitego krwawienia miesięcznego, a nawet raka szyjki macicy, powoduje tez zmiany charakterystyczne dla procesu starzenia się takie jak rogowacenie białe.

2.Witaminy B-complex są tworami naszego źródła energii. Przekształcają spożywane przez nas węglowodany w glukozę. Potrzebujemy witamin B także do metabolizmu tłuszczu i białka. Są one niezbędne do funkcjonowania układu nerwowego i mięśni, które przesuwają pożywienie w układzie pokarmowym. Ponieważ są to witaminy rozpuszczalne w wodzie, nie magazynujemy ich, musimy więc zapewnić codzienną dostawę. Witaminy B są tworzone i pracują harmonijnie razem. Dwie spośród kompleksu witamin B – witamina B6 oraz kwas foliowy – okazały się specjalnie korzystne dla kobiet.

3.Witamina C ma właściwości lecznicze – pomaga w gojeniu ran i oparzeń, wzmacnia włókna kolagenowe, tak że do pewnego stopnia można ją nazwać witaminą przeciwzmarszczkową. Wraz z upływem lat potrzeba regeneracji kolagenu zwiększa się, zapotrzebowania na witaminę C wzrasta. Pomaga ona także nadnerczom i układowi odpornościowemu zwalczać infekcje i alergie.

4.Witamina D jest, witaminą rozpuszczalną w tłuszczach. Można ją spożywać albo produkować (w małych ilościach) przez nerki lub wytwarzać poprzez wystawianie skóry na słoneczne promienie ultrafioletowe. Witamina D jest „witaminą wapnia”. Pomaga wchłaniać ten niezbędny minerał z jelit i wbudować go w kości. Jeżeli stosujemy odpowiednią dietę z produktami mlecznymi, najprawdopodobniej mamy wystarczająca ilość tej witaminy. Jeżeli przekroczyłyśmy siedemdziesiątkę, ta dawka powinna być podwojona, aby właściwie chronić nasze kości. Oczywiście, wysokie dawki witaminy D nie odniosą skutku bez spożycia wapnia.

5.Witamina E jest nazywana „witaminą menopauzy”, ponieważ jej działanie chemiczne jest podobne do estrogenów; witaminy E używano z pewnym powodzeniem w Ameryce jako namiastki estrogenów. Prawdopodobnie ma ona właściwości łagodzące uderzenia gorąca oraz objawy w sferze psychicznej związane z okresem menopauzy, nie zostało to jednak medycznie potwierdzone.  Chroni związki łatwo ulegające utlenieniu, ma znaczenie dla stanu komórek.

reklama

Styl życia